Hungarian Cycle Chic

Stílusos bringások, bringás stílusok.

Ragyog a nép hangja, mint a Nap

Nincs mit tenni, lassan tényleg átcsúszunk az őszből a télbe, sajnos egyre hidegebbek a napok, a várost beborító ködtakaró is egyre sűrűbb, bármelyik pillanatban eleredhet az eső, még pár fokot esik a hőmérséklet és már az első hópelyhek olvadoznak az arcunkon.

Aztán egyszer csak jön egy váratlan meleg nap, mint amilyen a szerdai is, amikor újra kigombolt kabáttal, hunyorogva tekerhetünk a szikrázó napsütésben és a szokásosnál több biciklisre mosolygunk útközben. Ezek azok a napok, amelyekre jó lesz majd visszagondolni pár hét múlva, amikor ki se látunk a téli szürkeségből.

Most viszont beszéljenek a napfürdőző biciklisek!

Zsuzsa

Szegedi vagyok, Budapesten még csak két hónapja biciklizem. Korábban azt gondoltam, hogy engem itt biztos elcsapnak. Viszont a BKV-nak már nincs kedvem ennyit fizetni, meg amúgy is főleg sétálok, és nemrég költöztem a budai bicikliút közelébe, gondoltam, tegyünk egy kísérletet. Aztán, ahogy felszálltam rá, rájöttem, hogy semmi különbség nincs, mindenhol vannak rossz autósok, meg jó autósok, meg rossz gyalogosok, meg jók, csak figyelni kell. És azóta nagyon élvezem.

Egész télen szeretnék biciklizni, Szegeden is egész évben szoktam. Esőben kapucnis vízhatlan kabátot húzok, és vékonyabb gatyát, hogy gyorsan megszáradjon.

A lakatom nem túl jó, de még szerencsére megvan a bringa. Szegeden négy biciklimet lopták el. Amikor még gyerek voltam, akkor le se kellett zárni, senkinek nem jutott eszébe, hogy valaki majd fogja és elviszi a biciklit.

Barbara

Gyerekkorom óta biciklizem, a városban pedig pár éve.

Túrázáshoz általában felöltözöm sportszerkóba, de a városban nem, most is így megyek munkába. Esőben esőkabátban biciklizem vagy BKV-zok. Azért jó Budapesten biciklizni, mert sokkal gyorsabban odaérek mindenhova, mint BKV-val és általában itt jövök át a Szigeten Pestről Budára és ez nagyon szép.

Mária

66 éves vagyok, gyerekkorom óta biciklizem. Vidéken születtem, de Pesten is már lassan 30 éve biciklizem. Régen a IX. kerületből jártam ki Aquincumba biciklivel.

Azért jó biciklizni, mert gyorsabb és nekem se árt egy kis tréning. Kellemes időben meg egyszerűen élvezetesebb. Télen, amikor fagy van, akkor már kevésbé biciklizem, esőben is ritkán. 

Ez egy vadiúj bicikli, nemrég lepett meg vele a fiam. Az előzőt még Németországból hoztuk. Nagyon jó, mert van rajta láncvédő, meg a pedálja is jobb, ezt most nagyon élvezem.

Kristóf

Budapesten két éve biciklizem. Azért jó biciklizni, mert sokkal gyorsabb vagyok és nagyon kényelmes, hogy nem kell buszra, villamosra várnom.

Ez az első telem, tavaly télen nem bicikliztem. Rétegesen öltözködöm. Esőkabát, esőnadrág mindig van nálam a táskámban. De ha nincs nagy eső, akkor nem veszem fel. Úgy tervezem, hogy majd hóban is fogok bringázni. Az FKF takarítja az utakat, és ha jégmentes az út, akkor már lehet menni.

Fotók: Gulyás Kristóf.

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclechic.blog.hu/api/trackback/id/tr351553875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycle chic

A bicikli nem egyszerűen közlekedési eszköz, hanem egy igazi stíluselem. Nem kér kompromisszumot, nem kell hozzá öltözni, hiszen maga öltöztet. És még a városokat is jobbá teszi. 

 

 

Van képed? Küldd el a cyclechicdothu [at] gmail [dot]com címre. Ha küldesz képet, egyben elfogadod, hogy utómunkázhatjuk.

Copenhagen Cyclechic

 

Címkék

andrássy (51) bad (33) bajcsy (66) bam (47) bicikli (156) budapest (806) cargo (43) critical mass (68) csaj (890) csajok (99) csizma (75) csomagtartó (71) cyclechic (113) divatbemutató (54) dupla (30) elegáns (102) eső (40) farmer (61) felvonulás (67) fiú (153) fixi (48) fotópályázat (35) gyerek (88) gyerekülés (33) harisnya (40) hátizsák (47) (30) ing (55) kabát (63) kalap (38) kesztyű (30) kiskörút (114) kosár (198) közbringa (33) külföld (78) kutya (44) lakat (31) lány (322) magassarkú (137) margit (52) margit híd (31) napszemüveg (125) (92) nyár (306) öltöny (73) ősz (276) pasi (469) pasik (31) programajánló (44) sál (100) sapka (94) szállítás (31) szoknya (149) táska (112) tavasz (367) tél (259) videó (112) virág (42) zakó (30) Címkefelhő
süti beállítások módosítása