Gaze pajtásunk első napi jelentése a katalán fővárosból:
"Barcarol annyit: dimbes-dombos, vannak szintkülönbségek, nem mindenhol irgalmatlanok, de azért kiadós. ezert a bicajozás nem is harapja azért szét a varost, de tisztes mennyiségben van. autóból dög sok van, vannak 4 sávos utak a varosban, a metrón brutál sokan vannak és valahogy a robogózás terjedt el nagyon. a hugo boss öltönyösök is simán toljak a robogót, a meg a ducatit, meg a túra mocit. érdekes.
mivel Barcának a baszom nagy sugárutak mellett iszonyú szúk kis utcai vannak, ezert a moci-bicaj ami mindenhova befér. sok a jardara kijelölt kerékpárút, de korrektül van intézve, lámpás kereszteződések, meg persze, itt azért figyelnek egymásra (amolyan latinosan)
a közbicikli (bicing): percenként látni legalább egy használót. mindenféle népek használjak, de leginkább a jólszituált középosztály. totál a város része a cucc. nem buksz minden utcasarkon állomásba, de azért nem gáz. az állomásokat mikrobusszal töltik. masszív kis gép, van agyváltója, agydinamója, állítható a nyereg, elől pedig valami kosár szerű dróthajlítás, amibe belefér egy bőrönd is.
amiért nagyon fasza dolog tud lenni a közbringa: teljesen hétköznapi arcokat ültet bicajra, akikről lerí, hogy nem ökotudatos aktivisták, radikális bringa fanatikusok. egyébként egy éves regisztráció szükséges hozzá.
ja, és barca saru nagyhatalom. minden formában és mennyiségben. ha a mango-zara-breshka-stb-n múlik, akkor idén is rogyásig a saru lesz meg műsoron"
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.