For the english version, click here.
Meginterjúvolt a szuper civil kezdeményezésekkel foglalkozó Mindspace csapata a 'Who can make the change' rovat jegyében. Íme egy részlet, a teljes szöveg pedig elérhető odaát.
"Miket tartasz a legfontosabb eredményeknek a munkáitok kapcsán?
A Cyclechic.hu talán legfőbb eredménye az, hogy kiemeltük a bringázásról alkotott képet a szubkultúra és a sport világából. Még 2009-ben - amikor már javában látszott a pesti bringaboom - is sokan kételkedtek benne, hogy igazat mondunk: biciklizni bármiben lehet, sőt a bringa maga egy stíluselem. Ma már ez nem kérdés és szeretem azt hinni, hogy az egyre több öltönyös cégvezető, elegáns üzletasszony, belvárosi fashionista, meg a dögös egyetemista lányok és bringás családok kicsit talán miattunk ültek biciklire. Szerencsére elég sok visszajelzés jön, hogy igen. Nekik a szubkultúra semmit nem mondott, de a Cyclechic elérte az ingerküszöbüket és a példák alapján bringára ültek. A legváltozatosabb médiafelületektől (legyen az divatmagazin vagy tévészereplés) kezdve multicégek rendezvényein át civil és állami ünnepségekig lettünk felkérve a bringás üzenet terjesztésére divatbemutatóval, interjúkkal, kiállításokkal, programszervezéssel. Tavaly előadhattam az ideáimat a TEDxYouth konferencián és pár nemzetközi konferenciára is a bringázás vitt el. Szeptemberben a hívásunkra Budapestre jött a Cycle Chic mozgalom a dán Mikael Colville-Andersen, nemzetközileg elismert bringás szakember és az egész elindítójának vezetésével és teljesen odáig voltak az Andrássy úti biciklis divatbemutató résztvevőitől, meg az egész pesti fejlődéstől."
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.