Hungarian Cycle Chic

Stílusos bringások, bringás stílusok.

Bringás tippek lányoknak - Ne féljetek a szoknyától!

Többen megrökönyödve szoktak visszakérdezni: szoknyában biciklizni? Igen. Sőt, nekem nem is egy barátnőm teker nap mint nap így a munkába. Most, hogy beköszöntött az ősz, egy jó harisnyával még jobban feldobhatjuk az outfit-ünket.

Na, de miért félnek annyian mégis a szoknyától?

10695205_10204146797924015_507638816_n.jpg

Audrey Hepburn

Ha túl rövid:

Bevallom őszintén, nagyon szeretem ezt a ruhadarabot, mert egyszerre kislányos és nőies, de valahogy a rövidebb fazonúaknak mégis sokáig frusztrált a viselete. Aztán rájöttem, miért, és így könnyen meg is találtam a tökéletes megoldást. Több olyan jó minőségű, 40-50 denes harisnyám is akadt, ami felszaladt ugyan, de szerencsére mégsem dobtam ki azonnal. Így fogtam az ollómat, és levágtam őket combközépnél, így alakítva át őket szuper és praktikus "szoknya alsónadrággá", ami jobb híján biciklinadrágként is remekül funkcionál - persze kizárólag a szoknya alatt.

10714749_10204146797644008_253336063_n.jpg

Sophia Loren

Így már nem zavar, ha a metróban hirtelen meglebbenti szoknyám a huzat, vagy leszállok a bringámról: biztonságban érzem magam, hiszen kis nadrágom ápol és eltakar. Persze ha lengébb, vagy rakott szoknyáról van szó, akkor akár egy mini farmershort is könnyedén befér alá, és tekerni is kényelmesebb. Ezt a harisnyasortos trükköt ugyanígy alkalmazom akkor is, ha már eleve van rajtam harisnya, így duplán olyan merészen száguldozom a legcsinosabb szoknyámban is.

marilyn.jpg

Marilyn Monroe

Ha túl hosszú:

Bizonyára sokan ismeritek az alul megcsomózós trükköt. Erre főleg azért van szükség, hogy a szoknya alja ne akadjon bele a pedálba vagy a láncokba. Ezen kívül természetesen kényelmi okai is vannak. Hosszabb szoknyáim alá ugyanúgy fel szoktam venni a házilag gyártott harisnyasortomat, mert azért ott is érhet meglepetés.

Soha nem felejtem el, amikor egyik kezemben kávéval, a másikban a jegyzeteimmel, magassarkúban egyensúlyoztam a biciklim felé, amikor egy kedves fuvallat úgy döntött, betekint a szoknyám alá. Mindezt egy turistacsoport előtt. Zavaromban fülig vörösödtem, aztán én is jót nevettem magamon.

10717972_10204146799284049_2008978427_n.jpg

Brigitte Bardot

Van viszont még egy ötletes megoldás ami szintén nem hiányozhat a szoknyában tekerő csajok repertoárjából. Bár nemrég futótűzként már végigsöpört az interneten, azért hátha valaki lemaradt róla: a pénzérmés trükk. Semmi más nem kell hozzá, csak egy nehezebb pénzérme (legjobb a 100-as) és egy hajgumi. Ebben a videóban fény derül a titokra:

Penny In Yo Pants from Penny in Yo' Pants on Vimeo.

 

De hogyan lehet szoknyában tekerni a hűvösebb időben is?

Biztosan sokan mellőzitek a szoknyát az őszi-téli hónapokban, mert tartotok a felfázástól. Azonban ha egy 50-100 denes harisnyával kombináljátok a szintén vastagabb anyagból készült ruhadarabot, akkor ez a veszély nemigen fog titeket fenyegetni. Én általában felveszek még egy 15-20 denes harisnyát is a vastagabb alá, vagy egy külön leggingset a tekeréshez, amit utána könnyen le is tudok kapni mondjuk a mosdóban, ha megérkezem valahová.

Viszont én még mindig kényelmesebbnek tartom a szoknyában való tekerést, főleg, ha felül is jól be vagyok öltözve, hiszen sokkal rugalmasabban mozgok, és szállok fel illetve le a bringámról. Úgyhogy ha még esetleg nem mertétek volna, akkor nyugodtan próbáljátok ki, és ha mégis megfáznátok emiatt (amit kétlek), akkor jövök Nektek egy forró rumos teával. ;)

10717476_10204146797884014_9505306_n.jpg

És újra Brigitte

Szóval lányok, hordjatok bátran szoknyát két keréken is, hisz ahogy látjátok, a világ legnagyobb szexszimbólumai sem tettek másként.

Még több hazai szoknyás bringás bizonyítékért kattintsatok ide!

 

Ha tetszett a poszt, nyomj egy lájkot és kövesd a blogot a facebookon!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cyclechic.blog.hu/api/trackback/id/tr406744531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Cycle chic

A bicikli nem egyszerűen közlekedési eszköz, hanem egy igazi stíluselem. Nem kér kompromisszumot, nem kell hozzá öltözni, hiszen maga öltöztet. És még a városokat is jobbá teszi. 

 

 

Van képed? Küldd el a cyclechicdothu [at] gmail [dot]com címre. Ha küldesz képet, egyben elfogadod, hogy utómunkázhatjuk.

Copenhagen Cyclechic

 

Címkék

andrássy (51) bad (33) bajcsy (66) bam (47) bicikli (156) budapest (806) cargo (43) critical mass (68) csaj (890) csajok (99) csizma (75) csomagtartó (71) cyclechic (113) divatbemutató (54) dupla (30) elegáns (102) eső (40) farmer (61) felvonulás (67) fiú (153) fixi (48) fotópályázat (35) gyerek (88) gyerekülés (33) harisnya (40) hátizsák (47) (30) ing (55) kabát (63) kalap (38) kesztyű (30) kiskörút (114) kosár (198) közbringa (33) külföld (78) kutya (44) lakat (31) lány (322) magassarkú (137) margit (52) margit híd (31) napszemüveg (125) (92) nyár (306) öltöny (73) ősz (276) pasi (469) pasik (31) programajánló (44) sál (100) sapka (94) szállítás (31) szoknya (149) táska (112) tavasz (367) tél (259) videó (112) virág (42) zakó (30) Címkefelhő
süti beállítások módosítása